Klar til å få bort "coronakiloene"?


Er du også overbevist om at den beste måten å gå ned i vekt på er å spise mindre og trene mer?


Denne overbevisningen sitter i ryggmargen hos de fleste, så du er i så fall ikke alene.


Og ja, det er mulig å gå ned i vekt på denne måten, men det gir sjelden særlig effekt på lang sikt, da sulten vinner til slutt.

Det ender derfor ofte med at kiloene kommer fort på igjen, gjerne noen ekstra kilo i tillegg.


Det finnes en mye enklere måte å gjøre det på, nemlig å "spille på lag" med hormonene.


Bare hør hva som skjedde med "Gry"

En aktiv dame på 49 år gikk "all in" etter første leksjon på Gratiskurset: "Ketogen kost, sunt, enkelt og effektivt" og resultatene kom raskt.


  • Gry fikk lett hodepine de første dagene, men i løpet av den første uka hadde allerede hodepinen gitt seg, blodtrykket hadde gått ned fra behandlingstrengende høyt til godt innenfor normalen.

  • Etter 2 uker var Gry 5 kilo lettere, sokkemerkene på anklene var betydelig mindre, gifteringen var blitt for stor og "gravidemagen" var så og si borte, uten at hun hadde kjent på sult og heller ikke gjort noen endringer i aktivitetsnivået. Hun gikk sine faste daglige turer med hunden som før.

  • Gevinstene hun satte aller mest pris på var at hun hadde mye mer energi, den indre uroen var betydelig redusert og hun slapp å kjempe mot sulten.

  • Hun var derfor overbevist om at hun endelig skulle klare å bli kvitt de 15 kiloene som hadde sneket seg på i løpet av de siste 20 årene. 3 kilo for hvert svangerskap pluss 6 kilo ekstra i løpet av koronatiden.

  • Etter 8 mnd på KETO har Gry kun noen få kilo igjen før hun er i mål og hun har aldri hatt det bedre.


Er det virkelig mulig?


Ja, når du begynner å samarbeide med kroppens fysiologi er det faktisk fullt mulig og dersom det fantes et legemiddel med samme effekt, ville det definitivt vært en vidunderkur.


Selv om ingen har noen garantier, opplever de fleste at kroppen fungerer bedre, både fysisk og psykisk, når de "spiller på lag" med fysiologien og vekta går ned samtidig som formen går opp, helt uten sult og ubehag.


Hvor stor gevinst du kan oppnå vet du ikke før du har prøvd.


Det er ikke nødvendig å snu opp/ned på kostholdet. Det handler ofte kun om noen enkle justeringer, som alle kan få til. Du velger selvsagt mat som du liker og trives med. Det er ingen grunn til å velge noe annet.


Her er et enkelt tips som du kan innlemme i din middagsmeny, som kan bidra til at du kommer ett hakk nærmere dine mål.


Blomkålris med reker og kylling


Lykke til :)

Målet om en mer aktiv framtid med dem som betyr mest for deg, er mye nærmere enn du tror (Bilde: Pexels)